خدمات پایش پسته

خدمات آساگرو

با استفاده از تحلیل های آساگرو، عملکرد خود را بهبود بخشید

بررسی پروسه رشد پسته

کاهش تنش گیاهان و هزینه کود های کشاورزی

افزایش محصول

فرایند رشد و پایش پسته را با استفاده از تحلیل های تیم آساگرو بهبود بخشید. در آساگرو از فناوری پیشرفته ای جهت ارائه داده‌های قابل اعتماد برای دستیابی به نتایج تاثیرگذار استفاده می‌شود. با استفاده از خدمات آساگرو، حال مزرعه خودتون رو خوب کنید!

تحلیل های پیشنهادی برای پسته

همه چیز با تعیین اندازه منطقه قابل کشت آغاز می‌شود تا بهترین آماده‌سازی برای فصل کشاورزی آینده و صرفه‌جویی در ورودی‌ها و منابع دیگر امکان‌پذیر شود. تحلیل‌های اضافی مانند شمارش گیاهان، تشخیص علف‌های هرز، استرس گیاهان و قدرت رشد گیاه به کشاورزان کمک می‌کند تا به سرعت و با دقت بالا بتوانند بینش‌های میدانی را برای پیگیری سلامت گیاهان در طول فصل رشد به دست آورند.

خدمات قابل ارائه آساگرو در حوزه پسته

تشخیص علف های هرز

تشخیص علف هرز یک فناوری پیشرفته است که به ما امکان می دهد به طور دقیق و دقیق علف های هرز را در مزرعه شناسایی کنیم. این فناوری، مزایای بسیاری برای کشاورزان و صنعت کشاورزی به همراه دارد.
مشاهده جزئیات

شمارش تعداد گیاهان

شمارش تعداد گیاهان در زمین های کشاورزی، فرایندی است که با شمارش دقیق تعداد گیاهان روی زمین، به کشاورزان کمک می‌کند تا عملکرد زمین را ارزیابی کنند و اقدامات مناسبی را برای بهبود عملکرد و بهره‌وری زمین انجام دهند. این فرایند می‌تواند به کنترل آفات و بیماری‌ها، بهینه‌سازی مصرف منابع و برنامه‌ریزی بهتر کمک کند.
مشاهده جزئیات

شیب زمین

داده‌های ارتفاعی زمین زراعی بدون محصول، شیب آن زمین را مشخص خواهند کرد. با استفاده از شیب زمین می‌توان نحوه کاشت و آبیاری صحیحی را ارائه نمود تا علاوه بر افزایش بازدهی، از فرسایش خاک، تنش‌های آبی و هدر رفت منابع جلوگیری کرد.
مشاهده جزئیات

استرس گیاهی

محاسبه استرس گیاهی، فرآیندی است که با توجه به شرایط محیطی، اثرات تنش‌های مختلف بر رشد و توسعه گیاه را بررسی می‌کند. این اطلاعات می‌تواند برای بهبود مدیریت آبیاری، تغذیه و محافظت از گیاهان استفاده شود.
مشاهده جزئیات

شاخص های گیاهی

پایش سلامت و بیماری محصولات کشاورزی، مهمترین اطلاعات قابل استخراج از تصاویر چندطیفی است که به عنوان شاخص‌های گیاهی شناخته خواهند شد. چگونگی تغییرات رشد گیاه، مناطق بیمار و تنش‌های موجود در گیاهان با استفاده از شاخص‌های گیاهی یا شاخص‌های کشاورزی مورد مطالعه و بررسی قرار می‌گیرند.
مشاهده جزئیات

نمونه ای از تصاویر گرفته شده توسط آساگرو در خدمات پایش پسته

پایش پسته

تحلیل های انجام شده توسط آساگرو در حوزه پسته

پتانسیل پایش پسته
شناسایی مناطق دارای پتانسیل کاشت نهال
تنش پایش پسته
شناسایی مناطق دچار تنش آبی
شیب زمین
محاسبه و اندازه گیری شیب زمین
مشکوک به بیماری پسته
تشخیص درختان مشکوک به بیماری

مقالات مرتبط با پایش و رشد پسته

PistachioDoc

نظرات مشتریان درباره خدمات آساگرو

با ما در ارتباط باشید

65011512 (021)

پاسخ دهی از ساعت 10:00 الی 17:00

آدرس تهران، خیابان ولیعصر، خیابان بزرگمهر، برج نشان

ایمیل  info@asauas.com

اسکرول به بالا